Jesteś zainteresowany współpracą reklamową z PSX Extreme? Napisz do nas lub zadzwoń:

Dlaczego reklama w PSX Extreme? 

PSX Extreme to najstarszy w Polsce opiniotwórczy miesięcznik o grach i popkulturze, który ukazuje się nieprzerwanie od 1997 roku.

Pismo skierowane jest do wszystkich graczy – od zagorzałych fanów grania po tych, którzy sięgają po gry okazjonalnie, ale również do osób, które interesują się technologiami oraz popkulturą: filmami, serialami, komiksami. Główni odbiorcy to mężczyźni (30–45 lat), mieszkańcy średnich i dużych aglomeracji miejskich, zarabiający, otwarci na wszelkie nowości technologiczne, ceniący rozrywkę.

Magazyn tworzony jest przez znanych i cenionych od lat autorów, którzy w sposób atrakcyjny i rzetelny przedstawiają wszelkie nowości ze świata gier i popkultury. Poza recenzjami i zapowiedziami pismo zawiera również artykuły publicystyczne oraz felietony.

Czasopismo ma atrakcyjny i dynamiczny layout, który swoją kolorystyką i nowoczesnością zapewnia lepsze uporządkowanie treści, a dodatkowo doskonale nawiązuje do tematyki, uzupełniając lekturę o przyjemne wrażenia estetyczne.

Charakterystyczną i rzadko spotykaną w dzisiejszych czasach cechą PSX Extreme jest unikalna relacja i bieżąca komunikacja społeczności Czytelników i przedstawicieli redakcji.

Warto pamiętać, że reklama w prasie różni się zasadniczo od komunikacji w internecie. Odbiorca pisma świadomie poświęca swój czas i pieniądze w celu nabycia magazynu, który stanowi dla niego realną wartość. Tej cechy pozbawione są treści w sieci, telewizji czy komunikacji outdoorowej. Poza oczywistą funkcją komercyjną reklamy prasowej, Czytelnicy pozytywnie odbierają marki reklamodawców, doceniając wsparcie z ich strony dla ich ulubionego pisma. W czasach często nachalnej, wszechobecnej reklamy, internetowego chaosu i ostrej konkurencji – aspekt ten należy docenić tym bardziej.

Instagram